poniedziałek, 14 kwietnia 2014

First donations/Pierwsze darowizny

Hello everyone on this wonderfully cloudy Monday!

I have been quite busy since morning and even though that on Wednesday I have an exam from neuroanatomy, I can't focus and think about Vietnam all the time!


I would like to thank you for the first donations made, it really means a lot to me! I am impressed that people who I would never think they will write to me, they do and they write all those wonderful things :) I am superhappy and hopefully it will stay like that!


Without surnames but I would like to thank Angelika (milions of hugs and kisses to you for your help, support and involvement), Krzysztof, Gosia i Monia for the first donations.


Let's keep it rolling! 


**************************************************************


Witam Was w ten przepięknie pochmurny poniedziałek!


Od rana jestem dość zabiegana i mimo tego, że mam w środę egzamin z neuroanatomii to nie mogę się skupić na nauce i cały czas myślę o Wietnamie :) 


Chciałabym podziękować pierwszym osobom, które podarowały mi choć trochę pieniędzy, naprawdę wiele to dla mnie znaczy! Jestem pod wrażeniem chociażby tego, że piszą do mnie ludzie, którzy nie spodziewałabym, że napiszą :) Jestem przeszczęśliwa i oby tak dalej!


Bez nazwisk, ale mogę powiedzieć, że dziękuję Ci bardzo Angeliko (miliony buziaków dla Ciebie za pomoc przy promocji i zaangażowanie), Krzysztofie, Gosiu i Moniu za pierwsze darowizny. 


Let's keep it rolling! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz