czwartek, 1 maja 2014

Tickets and vaccines/Bilety i szczepionki

Everything becomes so real... 

I BOUGHT FLIGHT TICKETS TO VIETNAM! On 23rd June I will be flying Ho Chi Minh with a stopover in Dubai. 

Amazing feeling, I still can't believe it. What's more - Emirates airlines gave me a discount on the flight! Thank you so much! Of course it's not the end of the fundraiser.. All the money that I have collected so far will not even cover the costs of the flight, not to mention all the other expenses. Nevertheless - I am on the right track and it is YOU I need to thank!!! 

Also, I have been to the Tropical Diseases Clinic and had my first vaccine against polio, diphtheria and tetanus. Still a few more to go... 

******************************************************** 

Wszystko staje się takie realne... 

KUPIŁAM BILETY DO WIETNAMU! 23 czerwca wylatuję do Ho Chi Minh z przesiadką w Dubaju. 

Niesamowite uczucie, jednak dalej nie do końca mogę w to uwierzyć. Co więcej - linie lotnicze Emirates udzieliły mi zniżki na lot! Wielkie dzięki! Oczywiście to nie koniec akcji.. Na razie zebrane pieniądze jeszcze mi nie pokryją samego lotu, nie mówiąc o dodatkowych kosztach. Mimo wszystko - jestem na dobrej drodze i to WAM za to ślicznie dziękuję!! 

Byłam również w Klinice Chorób Tropikalnych i zostałam zaszczepiona przeciwko polio, błonicy i tężcowi. Jeszcze kilka przede mną...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz